5.05.2015

Haşere ve akrepleri dışarıda tutmamızın yolu

Bir takipçimizin dediği gibi instagram’da paylaştığımız resimler National Geographic Wild Life gibi. Bizde her şey var! Yılanlar, kertenkele, sincap, köstebek, akrep, arı çeşitleri, böcekler, vs. Ama en güzeli, evimizde hiçbir şey yok. Eh, bu kadar köpek varken evde bir şey kalmaz diyorsanız, yanılıyorsun. Eve yeni taşındığımızda ve çatıyı yaptırmadan önce çatı aralığında yaşayan sincaplar resmen kafamıza işiyordu! Kedi kokusunu veya kedileri taktıkları da yoktu. Ama beni en çok rahatsız eden akrepler oldu.

Ne kadar da zehirsiz, insanı zor sokar dense de akrep akreptir ve evimde istemem. Çok araştırmıştım. Ama sonuç hep aynıydı. Akrepleri dışarıda tutmanın yolu kedi ve köpeklerimizin zehirlenme tehlikesini göze almak demekti. Ta ki o zamanlarda henüz çok fazla bilinmeyen ultrasonik haşere kovucularla tanışana kadar. İtiraf edeyim, çok büyük bir şüpheyle yaklaşmıştım o ürüne. Duymuyorum, görmüyorum ama haşereyi dışarıda tutacakmış. Neyse, ne olur ne olmaz, yargısız infaz olmaz dedim ve evi onlarla döşedik.

Aradan tam sekiz yıl geçti. Çok net bir şekilde bu aletlerin tek kelimeyle müthiş olduğunu söyleyebilirim. Ne kedilerim ne de köpeklerim rahatsız oluyor, ne de hastalık gördük. Daha önce her akşam hızlıca geçen akrepler yok. Yılda en fazla bir veya iki taneye rastlıyoruz evde. Onlar da genç yani küçük ve o kadar yavaş ki anında yakalıyoruz. Çünkü ultrasonic kovucu onları dışarıda tutuyor. Yine de içeriye giren haşere sersemlemiş oluyor. Bana ilk başta bunu anlatmışlardı ama ona da inanmamıştım ya. Gerçekten öyle!

İki defa deneme yaptık. Yani aletleri kapattık. İşe yarıyor mu diye kontrol etmek istedik. İşe yaramayan bir şeyi boşu boşuna takmayalım, değil mi? Ertesi akşam salonda bir akrep, üst katta duvarda bir tane daha ve vınnnn ne kadar da hızlılar! Anladık ki, evimizde hemen hemen hiç akrep bulunmaması ve böceklerin girmemesi  hakikaten ultrasonic kovucuya borçluymuşuz.

Aynı zamanda pire ve keneye karşı da etkili. Bunu tabi ki doğrulamamız mümkün değil. Ancak evde bu kadar kedi köpek beslememize rağmen, dışarıda her yıl kene olmasına ve iki defa bahçenin bir yerinde pire istilasıyla karşılamamıza rağmen evde hiç sorun olmaması belki de bu aletlere bağlıdır.

Hiç ürün reklamı yapmam bilirsiniz. Ama bu kadar yıl denedikten sonra gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. İstediğiniz markayı tercih edebilirsiniz. Haşere ile başınız dertteyse denemenizi isterim. Fabson markalı ve 70m2lik alan için yeterli olan bir SNC 100 ürünü kazanabilirsiniz! Tek yapmanız gereken çekilişimize katılmak. Belki şans size güler!

Katılmak için:

1 -
Bu yazıyı beğenin ve paylaşın.
2 - Bu yazının altındaki yorum bölümüne “katıldım” yazın.
3 - xlargeaile@gmail.com’a size nasıl ulaşacağımızı bildirin ki kazandığınız takdirde hediyenizi kargoya verebilmek için adres bilgilerinizi alabilelim. 
Son katılım 22.5.2015, 23:59.
Bol şans!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder