17.02.2015

Evimize diş perisi uğradı!



Bir süredir Leon'un dişi sallanıyordu. Arka dişlerinden ikisi de ağrıyınca dişçiye götürmüştük. Tahminimiz doğruydu, alttan yenileri çıktığı için ağrıyorlardı zaman zaman. Bu haftaki diş perisi maceramıza kadar çok heyecanlıydı! 

Evdeki heyecan hemen hemen her gün arttı. Önce Leon artık yaptığım sert ekmekten yiyemeyeceğine karar verdi. Her seferinde sallanan ön dişi ağrıyormuş. Olabilir tabi ki.

Sonra her gün gelip "bak biraz daha da sallanıyor" diyerek beni dişini sallamaya tabii tuttu. Brrrrr... Ardından da vazgeçilmez sorusu geliyordu "daha ne kadar sürecek?"

Ardından diş perisi muhabbetimiz oldu. Dış perisinden habersiz ben, diş perisinin gelip gelmeyeceği sorusuna soruyla cevapladım; şu diş perisini ne yapıyormuş? Eh, tabi ki nereden duyduğunu da merak ettim. Anaokulunda konuşmuşlar bunları. Birçok arkadaşın dişleri sallanıyormuş. Yeni haberdar olduğum bu önemli görevimi unutmamak için oğluma dişinin düştüğünü bana haber vermesini söyledim:
- Neden?
- Diş perisinin haberi olacağından emin olalım diye
- Noel baba sensin, paskalya tavşanı da sensin. Diş perisi de sensin, değil mi?
- Olmamı ister misin?
- Eveeeet!
diye durumu kurtardım ve resmi bir şekilde diş perisi ilan edilmiş bulundum.

Büyük gün 16 Şubat 2015 olacaktı. Ben çamaşır asarken Leon ile Luka mutfakta dondurma yapıyordu. Bir anda Leon koşarak yanıma geldi. O kadar heyecanlıydı ki dediklerinden hiç bir şey anlamadım. Ta ki dişi olmayan yeri gösterene kadar. "Diş perisi gelecek mi?" diye sormayı ihmal etmedi tabi ki. Ardından heyecanla harika bir gün olduğunu ve tüm arkadaşlarının arasında dişi düşen ilk çocuk kendisi olduğunu, buna arkadaşlarının inanamayacaklarını ve ve ve anlatıyordu. Duyduğu mutluluk anlatılamaz!

Akşam iyi bir diş perisi olarak oğlum için uygun bir hediye düşünmeye çalıştım. Evdeki küçük hediye stoğu anaokulunda bitmek bilmeyen doğum günü kutlamaları yüzünden tükendiği için biraz zorlandım. Aylar önce aldığım kart oyunu aklıma geldi en sonunda. Yatmadan önce gittim ve onu dişiyle değiştirdim. Sabahleyin ise Leon bana büyük bir mutlulukla diş perisinin ona ne getirdiğini gösterdi… 

Bunu her dişle yapacaksak bu işe biraz daha hazırlıklı olmam gerekiyor galiba.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder