10.09.2013

İlk kalıcı dişimiz çıkıyor!

Açıkçası bunu hiç beklemiyordum. Leon iki hafta önce "dişim ağrıyor" deyince biraz ürkmüştüm. Bu kadar kısa sürede tekrar mı yaşayacaktık şu dişçi maceralarını?

O gün bakmıştım Leon'nun ağzına. Ancak ağrının olduğu yerde birşey yoktu ki! Eşim "bir önceki diş ağrıyordur belki" deyince çocuğumuza güvenebileceğimizi anladık. "Hayır baba, orası ağrımıyor. Bak, tam şurada ağrıyor" dedi parmağıyla son arka dişini takip eden boşluğu göstererek. Orası hafif kabarık mıydı? Emin olamamıştım.

Tabi ki o akşam internette dişlerin hangi yaşlarda çıkacağına baktım. Varmış bir tane 6 yaşında çıkan, ismi de adı üstünde "6 yaş dişi". Ama Leon 4,5 yaşında... Forumları aradım ve az da olsa 4 yaşındayken o dişin çıktığı çocukların olduğunu gördüm.


O gün bugün bekliyoruz. Ta ki bugün Leon bir anda "Mama, o dişim ağrıyor gene!" diyene dek. Hemen bakması ve orasını kabardığını öğrenince resmini çekmemi istedi. Yeni üstelik te kalıcı bir dişinin çıktığı çok gururlu küçük adamımız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder