22.07.2013

Her konuda yoğun bir hafta sonu...

Bizim hafta sonumuz oldukça hareketli geçti. Hem de her konuda.
Cumartesi sabah Leonun külotunu ne zaman çıkarttığını bilmiyorum ama erkek olan pipisiyle oynar, bunu biliyorum artık. Hele bu yaşta ilk duyguları hissettiğinde çıplakken pipisiyle oynamadan rahat edemiyor. Sonuç ancak tahmin ettiğin gibi değil. Tüm bunlar yatakta oluyorsa sonuç çiş oluyor! İki yıldır bez takmayan Leon’un yatağında tabi ki yatak koruyucu yoktu. Nereden aklıma gelecekti bu kadar süre sonunda böyle bir şey yaşayacağımız. Bezsiz hayatımızda bu sabah ilk defa Leon’un yatağını komple çıkartıp yıkamak zorunda kaldım. Tabi ki yatağındaki pelüş oyuncak köpeği ve ayıcığı da…

Her şeyi makineye sokuşturduktan sonra artık aşağıya indim. Daha kahvaltı sofrası kurmaya sıra gelmemişti bir baktım ki bizimkiler bahçedeki çocuk havuzuna her şeyi götürmüşler. Toplar, arabalar,  oyuncaklar…  Güya evde temizlik var diye Leon ve Luka da oyuncaklarını temizleyeceklermiş. O kadar hevesliymişler ki soyunmadan onlar da girmiş havuza! Tişört, şort, külot, her şey sırılsıklam…

Nihayet kahvaltımızı yapabildik. Ardından, tüm hafta yavaş yavaş üzerinden çalıştığımız ahşap bahçe terasına devam edecektik, tellere bir kuş takıldı! Tabi ki o hemen kurtarılmalıydı. Hiçbir canlıdan ayrılmak istemeyen Luka bu kuşu bile göndermek istemedi. “Hayııır! Uçmasın, kuş bizde kalsın!” diye haykırdı. İyi ki işleri çoktu. Beş dakika sonra kuş unutulmuştu bile. Çünkü Leon ve Luka ahşap teras yapımında babalarına bolca yardım ettiler.


Pazar sabahı biz kalkar kalmaz Tara bebişlerini dünyaya getirmeye başladı. Öğleden sonra ise sürpriz misafirlerle geçirdik. Hem çocukların, özellikle Leon’un taptığı amcası ile eşimin ve benim çok sevdiğimiz 1 yaşındaki kuzeni geldi, hem de Lili’nin kışın sahiplendirdiğimiz kızı ve sahipleri. Kısacası, hafta sonumuz süperdi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder