21.05.2013

Güle güle Buddy


Miroslav Stoch’un Fenerbahçe’de kalıp kalmayacağını bilmem ama her ihtimale karşı Buddy’yi artık ülkesine götürüyor. Çok azınız biliyordu bunu çünkü pek anlatmıyorduk. Stoch’un sarı Labradoru Buddy bizim Zando ve Lili’nin oğlu. Onu çok özleyeceğiz…

Dün gibi hatırlıyorum, Lili ve Zando’nun güzel tombiş bebişleri için yeni sahipleri aradığımızda bir yabancının bizimle bağlantıya geçtiğini. Akşam geç saatte evimize yavrulara bakmaya gelmişti. Sağdan soldan sohbet ettikten sonra bana yüzlerce kere sorulduğu soru ben de sordum tabi ki “Türkiye’de ne yapıyorsun?” diye. Diyaloğumuzu o kadar iyi hatırlıyorum, çünkü futbola olan ilgisizliğim daha belli olamazdı herhalde.
- “Futbol oynuyorum” dediğinde
-  “ah, hadi ya, profesyonel mi?” diye sordum.
- Gülümsemişti “evet…”.
- “Hmm, seni tanıyor olmam mı gerekirdi acaba?” dedim
- “Bilmemmm”
- “Futbolla hiç ilgimi yok, belli olmuştur herhalde. Hangi takımda oynuyorsun?” diye sorduğumda hala büyüklerden birinin olduğunu düşünmüyordum ya
- “Fenerbahçe” dediğinde afallamıştım biraz.

Ardından eşim odaya girmişti Stoch’un istediği sarı erkek bebişleriyle. Misafirimizin Fenerbahçe’de A takımda futbolcu olduğunu o da anlamamıştı. Çok hoş bir an olmuş. 

Miroslav erkeklerden bir tanesini seçmişti ve üç hafta sonra belli aşıları yaptırdıktan sonra onu evini götürmüştük. İşte o günden beri Buddy oğlumuzu her tatilde, her yurt dışı maçı veya Türkiye’deki kamp sıralarında alıyorduk ve evimizde bakıyorduk. Dev ve gerçekten çok da güzel bir Labrador oldu. 

Miroslav’ın ikinci bir köpeği olunca bir arada ikisine bakıyorduk. Çok ilginç bir ikiliydi bunlar. Bir taraftan kocaman Buddy, diğer yandan onun ağzına sığacak büyüklükte bir Teacup Yorkshire Terrieri. Kiko genelde Buddy’nin üstünde yatardı. Kiko uzun süre önce Slovakya’da kalmaya başlamıştı ve onu bir daha göremedik. Şimdi Buddy de Slovakya’ya taşınıyor. Buddy şuan bize ve bugün onun çıkış belgesi işlerini halledeceğiz. Yani bugünden sonra onu bir daha görmeyeceğiz. Bunu düşündüğümde gözlerim doluyor. Onu çok özleyeceğiz…   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder