10.05.2013

Kızımız Mina bezli - ama o bir Pug!


Bizim Pug kızımız Mina dönemine girdi. Yazın gündüz hep bahçede olunca bir sorun olmuyor ama şimdi kış. Koltuklara leke bırakması örtülerle çözülür de çocuklar dikkat edemeyince sabahleyin misafir odasındaki beyaz koltukta yatmış. Bense çıldırmadan Luka’nın bezinden bir tanesini kaptım ve Mina’ya bağladım…

Çekiştirecek, kemirecek diye beklerken her şey çok farklı gelişti. Mina bezden hiç ama hiç rahatsızlık duymadı. Zor kısım Zando, Gypsi ve Yuki’yi bezi kemirmekten vazgeçirmekte oldu, ama bunu kısa sürede başardım. Luka “Mina, benim bezlerimden giyiyorsuuuun” diye seviniyor, Leon bunu herhalde normal buluyor ve eşim dışarıdan gelince kahkahalara boğuldu.     

O bez bağlanınca Mina’ya ne olduysa, o andan itibaren yanımdan ayrılmıyor. Güzel, bezin düşüp düşmediğini kontrol etmem kolaylaşıyor bu şekilde. Tabi ki teras kapısını açılınca gözden kaçırmamam gerekiyor. Yoksa dün akşam olduğu gibi kızımız bahçeye kaçacak, tuvaletini yapacak. Arkasından koşan ben “Mina, Mina gel, Mina geri gel – altında BEZ VAR!”  Komedi gibi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder