14.05.2013

Süper yetenekli ıslak mendiller


Bebişlerimizin popolarını silmek için kullandığımız ıslak mendiller bir tür süper yetenek olduğunu hiç fark ettin mi? Onlar evimize girdiğinden beri her türlü lekeyi onlarla çıkartıyoruz. Bu tabi ki çok pratik oldu. Ama pratik olduğu kadarıyla da korkutucu aslında…

Tam 26 yıldır saçımı boyuyorum ve bunu genelde kendim yapıyorum. Bu süreçte o boya lekeleri çıkartmak için bir sürü farklı yöntem denedim. Bir parça pamuğa damlattığım bulaşık deterjanı, özel saç boya leke çıkarıcısına birçok farklı şey denedim. Hatta bir keresinde kuaförde boyatayım demiştim, ama o lekeleri sildiği sigara külü cildimde yaralar açmıştı ve haftalarca kabuk bağlamış o yaralarla dolaştım. Çocuklarla birlikte evimize ıslak mendiller geldiğinden beri o lekeleri çıkartan mucize bir şey keşfettim. Islak mendiller! Bir gün bir tanesini elime alıp denemiştim. O zamandan beri bu iş için ıslak mendil kullanıyorum ve söyleyeyim ki, özel boya leke çıkarıcılarından bile daha iyiler. Bu aslında çok korkunç, değil mi?

İçinde neler olduğu konusunda düşünmeye başlar insan. Alkol yok, ama olan kimyasallar arkada hiç leke bırakmaz.  Sadece saç boyası değil ıslak mendilleri kullandığımız alanlar. Yazın örneğin ahşaplara vernik sürdüğümde eldiven ve tinere hiç gerek yok. İnan, ıslak mendille elime bulaşan vernik kolayca çıkıyor.  Kumaşlara bulaşan leke bırakan birçok maddeyi de hızlıca çıkartıyor. Bir keresinde arabaya bir ağaçtan reçine damlamıştı. Yıkamacı çıkartamamıştı o lekeleri, ancak biz ıslak mendille anında çıkartıverdik.

Tıpkı reklamlarda olduğu gibi, hatırlar mısın, eskiden bir temizleyici sıvının reklamı vardı. Reklamdaki bayan o sıvıdan çok kirli ocağa sürüyordu ve ardından bir bezle hop diye tüm kir ve lekeleri siliveriyordu. O sıvıyla bu bende öyle hiç olmadı ama ıslak mendille lekelerin çoğu tıpkı o reklamdaki gibi çıkıyor. Eh, hayatımızı öyle bir kolaylaştırıyor ki çocuklar için ihtiyaç kalmayınca bile almaya devam etmeyi düşünüyoruz. Diğer yandan öyle bir korkutuyorlar ki! İçinde o mucize madde nedir acaba? Her şeyden önce bunu bebişlerimizin ciltlerine sürüyoruz çünkü… 

2 yorum:

  1. Ben de ıslak mendil sık kullanırım.. oğluma baby&me marka aldım sıkça o çok daha iyi gibi daha saf gibi araştır istersen..
    birçok marka aynı senin gibi beni şaşırttı kokuları ve leke çıkarmalarıyla...

    YanıtlaSil
  2. Benim de süper yetenekli bir mendilim var Fresh'n Soft makyaj temizleme mendili. Sürekli iş görüşmelerine gittiğim için çok sık makyaj yapıyorum. Makyaj yapmak bir yana dursun onun bir de temizlenmesi var. İşte tam o zaman Fresh'n Soft makyaj temizleme mendili en büyük yardımcım oluyor. Tam da cilt tipime uygun bir mendil. Taşınması da kolay olduğu için sürekli çantamda bulunduruyorum. Cildine pürüzsüz bir görünüm sağlamak isteyenlere bu ürünü şiddetle tavsiye ediyorum. :)

    YanıtlaSil