5.04.2013

Neden? Niçin? Nasıl? – Müthiş bu çocuk kitap serisinin artık Türkçesi de var!


Bu hafta İstanbul’dayken bir kitapçıya girdim. Leon için uygun bir faaliyet kitabı arıyordum. Onu bulamadım ama kitapların arasında benim çok iyi bildiğim oğullarım için Almanya’dan getirttiğim süper bir kitap serisinin kitaplarını görünce çok şaşırdım. İnanılmaz sevindim, çünkü şimdi Türkçeleri de var!

Ravensburger Yayınlarının Minikler serisinin Neden? Niçin? Nasıl? kitapları gerçekten süper!  Almanya’da 2 yaştan itibaren olan serinin 46 kitabından (4 yaştan itibaren olan serinin 65 kitabı var) Mikado Yayınları beş tane ile güzel bir başlangıç yapmış bulunuyor. Değişik konuları ele alan 16 sayfalık kitaplar kaliteli spiral ciltlidir. Çok sayıdaki açılabilen kapaklar sayesinde bu kitapları okumak çok eğlencelidir. Tabi ki minik kaşiflerimizin bir sürü sorularına çocukların anlayabileceği tarzda cevaplar veriyor. Heyecanlı bilgi yolculuğunda Türkçe olarak şu anda denizdeyken, hastayken, anaokulundayken ne olduğunu, dinozorlar ve kendi hakkında çok farklı şeyler öğrenirler.

25,00TL liste fiyatı olan kitaplar şuanda Mikado Çocuk’ta 16,25TL’den satılıyor. Tavsiye ederim! Senin ve çocuğunun elinden düşmeyecek bu kitaplar… 

4 yorum:

  1. Bizde bu serinin neredeyse hepsi var ama Almanca. Ravensburger kitaplarını çok seviyoruz. Türkçe olarak hiç görmemiştim.

    Türkçe olarak Tübitak kitaplarını takip ediyorum, hem baskısı çok iyi, çeviri kitaplar ve fiyatları inanılmaz uygun. Bu arada Tübitak`ta aktivite kitapları da mevcut.
    Ama işin doğrusu aktivite kitaplarının da çoğunu Almanya`dan alıyorum. Çeşit çok, malzemelere göre seçmek mümkün. Zaten çocuklarla bir giriyoruz, saatlerce kitapçıdan çıkamıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tübitak yayınlarına ben bir bakayım bu durumda :) Ben Leon için bir faaliyet kitabı arıyorum ama bulamıyorum :( makasla kesmeyi çok seviyor ve bir kitabımız vardı orada bitmiş faaliyetin resmi gösteriyordu, ona göre kesip yapıştırıyordu sayfadaki çizimleri... tek başına yapabildiği için çok mutluydu ama başka bir tane bulamıyorum :(

      Sil
  2. İlerisi için aklımda olsun ..teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  3. Sevgili regina faaliyet konusunda bir tavsiyem var..kendi sinifimdada cok sik takip ettigim iki site var biri okul oncesi magazin inci minci digeri krokotak:)) cok sevecegine eminim

    YanıtlaSil