5.04.2013

Neden? Niçin? Nasıl? – Müthiş bu çocuk kitap serisinin artık Türkçesi de var!


Bu hafta İstanbul’dayken bir kitapçıya girdim. Leon için uygun bir faaliyet kitabı arıyordum. Onu bulamadım ama kitapların arasında benim çok iyi bildiğim oğullarım için Almanya’dan getirttiğim süper bir kitap serisinin kitaplarını görünce çok şaşırdım. İnanılmaz sevindim, çünkü şimdi Türkçeleri de var!

Ravensburger Yayınlarının Minikler serisinin Neden? Niçin? Nasıl? kitapları gerçekten süper!  Almanya’da 2 yaştan itibaren olan serinin 46 kitabından (4 yaştan itibaren olan serinin 65 kitabı var) Mikado Yayınları beş tane ile güzel bir başlangıç yapmış bulunuyor. Değişik konuları ele alan 16 sayfalık kitaplar kaliteli spiral ciltlidir. Çok sayıdaki açılabilen kapaklar sayesinde bu kitapları okumak çok eğlencelidir. Tabi ki minik kaşiflerimizin bir sürü sorularına çocukların anlayabileceği tarzda cevaplar veriyor. Heyecanlı bilgi yolculuğunda Türkçe olarak şu anda denizdeyken, hastayken, anaokulundayken ne olduğunu, dinozorlar ve kendi hakkında çok farklı şeyler öğrenirler.

25,00TL liste fiyatı olan kitaplar şuanda Mikado Çocuk’ta 16,25TL’den satılıyor. Tavsiye ederim! Senin ve çocuğunun elinden düşmeyecek bu kitaplar…