25.02.2013

Bizde bugün pipi gezdiriliyor…


Evet doğru okudun! Büyük oğlum Leon pipisini gezdiriyor. Bu sabah tuvaletin etrafında pipi izleri fark ettim. Baştan “oğlum hasta diye oturmadı ve tutturamadı” dedim. Gerçi ona çok tembih ediyorum, çişini yaparken kesinlikle oturması gerektiğini. Ama malum, küçük çocuk ne kadar bunu dinler ki. Üstelik o kadar güzel bir oyuncağı sürekli yanında taşırken, değil mi? Sonra aklıma dank etti! Bunlar büyük oğlumun keşifçi hareketleridir!

Ne oturması! Bir sağa, bir sola gezdiriyormuş pipisini çişini yaparken. Kim bilir neleri tutturmaya çalışıyor banyodayken… Aklımda korkunç senaryolar belirdi: Ya ileride yer karolarının arasındaki ders dolgularını takip etmeye çalışırsa? Ya uzaktan tutturabilir miyim diye denemeler yaparsa? Bugünlerde sağa sola çişini bırakan Zando bana yetiyor, bir de oğlum aynısı yapmasın lütfen! Olaydan haberim olduğunu ona çaktırmadan sakince ondan tuvalete oturmasını rica ettim. Demek ki artık biraz kontrol gerekli… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder