8.02.2013

Yaramaz dede



Babaanne ve dedemiz buradayken her ailede olduğu gibi bizde de hoş anlarımız oldu. Bugün dedemizin adı çıkmış örneğin… Leon ve Luka, erken kalkıp bahçeye çıkan dedelerini babaannelerinin yanında yatakta bulamayınca ona “yaramaz dede” adını taktılar. Kahvaltıda dedemiz terasta sigara içmek için sofradan kalktı. Leon ve Luka ağız birliğiyle “yaramaz dede” diye bağırdılar.


Kahvaltıdan sonra Leon tren yolunu kurdu. Bir ara nasıl devam edeceğini bilemeyince beni yardıma çağırdı. Birlikte tren yolunu keyifli keyifli bitirdik. Güzelce oynadıktan sonra öğle yemeği yaklaştı. “Hadi canım, yemekten önce ortalığı topla lütfen” dedim. Bana verdiği cevap karşısında kısaca afalladım. “Tren yolunu beraber kurduk, beraber de toplamamız lazım” demez mi? Ehhh, işin içinden çıkamadım tabi ki çünkü sözleri oldukça mantıklıydı. Ben de hep onlara öyle demiyor muyum “beraber kurdunuz, beraber de toplayacaksınız” diye…  işte o laf bana bumerang gibi geri döndü!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder